Team Lotion
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ohjelmaa aka. touhuumista.

2 posters

Siirry alas

Ohjelmaa aka. touhuumista. Empty Ohjelmaa aka. touhuumista.

Viesti  jykke68 Pe Toukokuu 31, 2013 6:14 am

Listan muodossa muutamin tämennyssanoin:

-musiikkia (soittoa, nuotiolaulua, karaokee, bändiä, omia soittolistoja)
-runoilta (jokainen omalla tyllillään ulkoa tai luettuna,pienen runon seiten tai istuen)
-"vain elämää" pläjäys teema pariin iltaan tai peruskehykseksi koko viikkoon, mikäli rohkeutta riittää (muunneltuna tv formaatista)
-pallopelejä, frisbeetä, joukkuepelejä, lautapelejä (jos paskat säät)
-tietokilpailuja: musavisa / mikä tahansa visa
-saunomista
-lyhyt kirjallinen "kuka minä olen" selitys kuvan kanssa niin opitaan muitamaan nimet oikein äkkiämpää....ihan kaikki kun eivät toisiaan edes ole nähneet. Tyyli erittäin vapaa.

Tuossa nyt aluksi. Ideoiksi, ei suinkaan ohjenuoraksi. Tarkoitus ei kuitenkaan ole sinne "nillittämään" mennä, eikä koko ajan ole tarkoitus touhuta kieli vyön alla, mutta jotain mielekästä tekemistä olis hyvä olla joka päivälle. Saattaa muuten lirvahtaa melko rutkati juopotteluksi vaan.

Mä saan tosiaan tuotua musantoisto vehkeitä melko hyvänkin kattauksen. Nekin tosin pitää kimpassa kattoo lähempänä.

Terveisin, Jykke

jykke68

Viestien lukumäärä : 49
Join date : 21.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ohjelmaa aka. touhuumista. Empty Vs: Ohjelmaa aka. touhuumista.

Viesti  Sami La Kesä 01, 2013 9:12 pm

Villi ehdotus:
"Vain elämää" -teema johtoajatukseksi ilman tv-formaatin rajoituksia.
Eli lähinnä joka päivä jokin päiväaktiviteetti. Jokainen pari keksii yhden kestoltaan 30 min-1h kestävän toiminnan. Voi olla liikuntaa, askartelua, whatever, kunhan päästään hetkeksi pullosta irti Cool
Illalla esim. klo 20 päivällinen, josta vastaa kunakin iltana kaksi pariskuntaa yhteistyössä. Päivällisen lomassa yhteissoittoa, laulua, runoilua, tarinointia ym.
Iltateemat esim. "Menneisyys- nykyisyys -tulevaisuus".
Esiintymisiä harjoitellaan päivisin porukalla, ja osan voi tietty valmistaa jo etukäteen. Jos jokin tietty biisi kiinnostaa, niin ottaa nuotit mukaan ym.
Tarkoitus olisi saada sellainen hyvä, yhteisöllinen keskusteleva bore porukan kesken. Se, mikä ainakin meillä talvella arjesta puuttuu.
-sami-
Sami
Sami
Admin

Viestien lukumäärä : 89
Join date : 17.11.2008
Ikä : 53

https://teamlotion.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Ohjelmaa aka. touhuumista. Empty laulamista ja musiikkia

Viesti  jykke68 To Heinä 11, 2013 4:22 am

Morjensta pyttyyn,
neet joilla ompi karan ååkken levyjä hallussaan tai niitä jostain saavat haltuunsa eli lainaksi, niin ottakoot mukaan. Ite aion tuoda myös, mutta valikoiman tulisi olla mahdollisimman laaja, että olis jokaiselle jotain, koska oletettavsti joakainen jossain kohdin haluaa määkäistä.. Siiten tuili sellainen mieleen, että mulle vois toimittaa facebookiin tai tänne listän biiseitä+esittäjistä. Lista koostuis tämän hetken top 10-15 niin kokoan sitten niistä spottariin soittolista, niin saa jokkainen "äänensä kuuluviin" myös lempibiisiensä osalta. Muuten se voi mennä "alfaurosten" keskinäiseksi mittelyksi liiankin kanssa. Cool 
Mä saan siis paikalle, rummut , cajonen, karaokelaitteiston, pienen pa- laitteiston ja peruscasion ja muutaman mikin, akustisen basson. Piiuhoja ja vahvistimia tarvitaan ainakin kitaroille.....basson voi laittaa linjaan. Mä otan mukaan läppärin ja nettitikun (4G). Voi olla ettei toimi siellä niin ottakoon joku muukin mukaan oamnsa. Ei netissä surfaamiseksi vaan sen tähden että saadaan spottari / you tube pelittään.
Kaiklla on muuassaan myös sopivan mittainen "kuinka minusta tuli minä" tyylinen esitys/ portofolio. Sillä ei ole tarkoitus sukeltaa oman itsensä syvyyksiin, vaan lähinnä toimia esittelynä, että opitaan toistemme nimet ja vähän taustoja, Vaikka osalle ne onkin tiedossa jo. Toisille aika hyvinkin.

Tommosia mä undeerasin niin maan perkeleesti ja tasaseen.

Jykke

jykke68

Viestien lukumäärä : 49
Join date : 21.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ohjelmaa aka. touhuumista. Empty Vs: Ohjelmaa aka. touhuumista.

Viesti  Sami To Heinä 18, 2013 10:07 pm

Vastauksia... Karaoke-levyjä ei löydy, joten muiden saamilla mennään. Soittopeleistä voin tuoda akustisen sekä sähkökitaran ja vahvistimen. Efektin suhinaakin löytyy. Minulla on instrumenttimikki, joka ei varsinaisesti lauluun ihan paras ole. Muuten kyllä loistopeli. Piuhoja ja joitakin perusperkussioita löytyy sekä tinapilli ja huuliharppu villikoille:P 
Tietty jos halutaan soitella "ihan oikeesti", niin nuotteja tai vähintään sointuja olisi hyvä olla mukana.
Ei varmaan ihan hirvittävästi kannata valmista ohjelmaa etukäteen suunnitella, mutta tietty kiva kun jotain on plakkarissa. 12 hengen ryhmällä syntyy ihan spontaania kivaa myös. Toisaalta, kun pitää itseään aina välillä "kiireisenä" soitinten ja muiden parissa, niin iltakin pitenee kummasti. Ei ole ensimmäisenä kuola poskella nukkumassa.
Sami
Sami
Admin

Viestien lukumäärä : 89
Join date : 17.11.2008
Ikä : 53

https://teamlotion.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Ohjelmaa aka. touhuumista. Empty Vs: Ohjelmaa aka. touhuumista.

Viesti  jykke68 To Heinä 25, 2013 2:05 pm

Moro, minä täsä taas. Nyt alkaa olla huulilla Saarijärven viikko. Vaikka taidan marjan kanssa olla kokolailla ainoo osallistuva pariskuntakeneelä ei kauheesti oo mökkivuorokausia tälle kesälle. Mutta ei se haittaa. Onpa sittten paljon näkökantoja siitä, miten mökillä tulisi olla. Mitä touhottaa, mitä taas ei. Mina ja Marja ajellaan sinne sunnuntaina illansuussa, kunhan ollaan Vauhtiajoista selvitty (kirjaimellisesti). Tsekataan mestat ja varataan parhaat yöpymismestat. Totta kuissi. Mökit on maksettu. Loppusiivouksen teemme itse kummassakin mökissä ja hinta ei myöskään sisällä petivaatteita, joten ne mukaan. Myös pyyhe osasto omasta takaa. Samin kanssa mietittiin, että voistais vuokrata porukalla jonian iltana lähistöllä oleva savusauna. Mökkien saunoihin, kun ei koko porukka yhtäaikaa mahdu. Vuokraus riippuu toki hinnasta ja siitä saadaanko rabattia, jos/kun lämmitetään ihan iten. Höppi heitti idean, että voisi vuokrata kanootteja ja lähtä melomaan järvelle mikäli ilmat/tuulet sallivat. Katttoo niitä sit porukan ollessa paikan päällä. Mulla on muknana vahvistinta, bassoo, koskettimia, karaokelaite+levyjä, lyömäsoitinsettiä. Myös läppäri ja nettitikku löytyy, jos siellä 4g futaa. Mittava määrä musaa (spotify offline) löytyy myös. Järki lienee ainoo asia mitä ei kauheesti ämpärissä ole tai sit se on nimenomaan siellä, siis sekin vähä....oli miten oli. Ruokajuttuja ei kauheesti ainakaan tässä taloudessa ole mietitty. Miten Kallen "läski asia" edistyy ja luotetaanko "kalaa ruuaksi" setissä Petterin ja J-P:n vastuttamattomiin kalamiesvaistoihin? Aktivoitukaa ihmiset ja laittakaa jotain mielipiteitä tai mielettömiäpiteitä tänne tai team lotion foorumille,että saadaan jotain kuvaa missä mennään.

Terveisin Jykke

jykke68

Viestien lukumäärä : 49
Join date : 21.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ohjelmaa aka. touhuumista. Empty Vs: Ohjelmaa aka. touhuumista.

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa